måndag 20 augusti 2012

Första dagen på jobbet

Jepp, idag var det dags för första dagen på månadsjobbet. Börja kl. 10 med såå mycket information. Så när vi fick ca 1timmas lunch så var mitt huvud fullt. 

Jag åkte hem. Gjorde mat och packade väskan. När jag hade ätit klart. Så åkte jag tillbaka till jobbet. Där blev det att lägga i ett papper i en mapp som ska sen delas ut till kunder. 

Jag gick därifrån vid halv tre. 
Åkte upp till gymmet och körde mitt nya pogram. Det kändes bra. Men när jag kom upp så var det i stort sett tomt. Men när jag gick därifrån så var det mycket folk på gymmet.

Jag åkte hem. Gjorde omelett med wok grönsaker. Kollade igenom posten med. 

Nu ikväll kände jag mig fortfarande hungrig. då tog jag min halva melon och skar ner till bitar. Det var gott. 

Ikväll var det permiär för både "Robinson" och "Ensam mamma sökes". Så det har jag tittat på.

Blir snart sängen för att gå upp rätt tidigt i morgon. 

Så, har det bra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar