onsdag 15 augusti 2012

Fin dag på alla sätt

Idag gick jag faktiskt upp tidigt! Titta ut och solen strålade fint. 
Jag käka frukost och gjord i ordning mig. Magen var inte så bra. Men det gick över sen som tur var.

Åkte till gymmet redan vid halv tio! ^^ Träningen gick bra och handskarna funkade även bra på maskinerna. 

Vi tolv träffade jag E-L utanför gymmet. Vi gick och käka lunch på KG5. Jag tog fisk. Sen var det chockladpudding till efterätt. Blev jätteförvånad att hon kom ut med det. Men det är ju bara tacka och ta i mot =).
Vi hade en supertrevlig lunch tillsammans. Jag kände att både hade saker som vi ville reda ut och prata om. Inget negativt var det utan bara prata om vissa saker. 
Vi tog sen sällskap en bit. Sen fick jag en gosig hejdå kram :)

Det blev lite bråttom hem.....hehe, haha =) =) 
Här hemma tog jag tag i den TREVLIGA, eller not städningen. Men har jag bestämt mig för en sak som är inte så rolig att göra. Så är ingen idé att skjuta det åt sida. För då blir det alldrig gjort. Samma sak med disken som jag också tog tag idag. Körde även en tvätt med.

Gjorde en god sallad här om dagen som består av: 

  • mellon
  • fetaost
  • majs.
Det blev jättegod. Så ett bra tips om man har svårt att hitta på sallad. 

Så denna dag känns mycket bra =)

Ha det bra i sensommaren läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar