tisdag 14 augusti 2012

En skön dag!

Vaknade i tid idag :) Brukar göra det och missar oftast inte tiden om jag någon tid som jag ska passa. Blev som sagt lite sent igår igen :)

Men när jag kom till FS så kom tröttheten. Kände mig ass trött och lite nere. Men det var en del folk där, så. 

Efter FS åkte jag och handla mat. Sen hem och göra mat. Sen käka och kolla tv. 

Vi fem tiden var det dags att förbereda sig för ett spinningspass. Har inte kört spinning på 2mån! =) Vid halv sex åkte jag ner till Team Sportia och köpte träningshandskar. Kom på här om dagen att sånna kanske man ska invistera :) Få bättre grepp både på spinningen och maskinerna och förhoppningsvis.

Spinningen gick bra! =) men jäkligt svettigt och jobbigt, men så är det ju när man inte har kört på länge =) ;)

Åkte hem fixa lite käk som smothi, keso och makrill :) 
Sitter nu och kollar tv och chattar.
Har varit superfint väder idag!! =) 

Ha det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar