fredag 24 augusti 2012

2 dagar

Hejsan

Torsdag 23/8-12
Tänkte skriva igår kväll. Men det kom värdens oväder igår kväll med Regn och åska. Jag tror jag aldrig har varit med om det som var igår.  Det var rikgtigt läskigt en stund faktist. På dagen var det fint väder. 

Dagen på jobbet igår gick bra. Efter jobbet var jag på Synsam och betala av en skuld. Sen åkte jag hem och gjorde mat. 
La mig på balkongen sola lite. Det märks att sensommaren har kommit för det är inte den värmen längre. Det klart, lite sommriga kläder kan man ha  på sig än :).



 Idag
Idag vakna jag upp till en solig och fin dag efter ett regält åskväder igår. Åkte till jobbet. På Jobbet gick det bra. Vi fick idag varit med på ett möte där ungdomar fick komma och höra på 2 kolegor som idag prata om CV. Hur kan ska skriva ett och vad man ska tänka på. Sen var det dags för lunch och sluta kl. 12. 

Efter jobbet åkte jag och träna. Idag var det dags för överkropp. Det kändes skönt att vara där idag. Har inte varit där sen i måndags. Men medvetet har jag lagt träningen lite åt sida denna veckan eftersom jag som sagt har gjort min första arbetsvecka. Känna av hur kroppen har känts. Den har känts bra. Var ovanligt pigg idag faktskt. Skönt. 

När jag kom hem så vart det lungt. Slappat framför tv och så. Nyss såg jag första pogramet av en ny omgång "Fångarna på fortet". Det är jättebra och skitkul å titta på. Skoj att det håller i sig fortfarande även om det har varit uppehåll i omgångar med. 

Jag hoppas att helgen blir lyckad och bra ;) När det ska ske spännande saker........ ;) =)

Ha en superbra helg vänner!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar