tisdag 3 juli 2012

Underbar dag.

Tjooo!
Vakna idag upp till en strålande blå himmel och sol. Härligt! Men jag förstår inte varför det är så segt att gå upp tidigt. Men så är det väl. 

Käka frukost, gjorde i ordning mig. Sen åkte jag till FS. Viste inte riktigt om E-L jobba eller hade semester. Men jag befarande att hon hade semester och så var det. Men dom som var där satt i gräset redan. Så jag satte mig där. Vi tjöta lite. Sen gick vi in och tog oss något och stopa i magen. Sen gick vi ut och satte oss igen. 
Åkte sen hem. Mamma och pappa hade ringt. Så ringde upp och dom ville att jag skulle komma. Så jag tog sällskap med min vän E. 

Hos mamma och pappa blev det solning, mat och tjöt. Sen åkte vi ner till hamnen och tog en glass. Medans jag var där nere så träffa jag M. Jättekul! :)

Nu sitter jag och tittar på "Allsång på skansen". Finns inte så mycket annat att titta på.
Senare blir det sängen.


Ha det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar