onsdag 25 juli 2012

Riktig Härlig sommardag! =)

Idag gick jag upp k. 9. Det var ett tag sen jag upp den tiden. Förutom igår då. Men då skulle jag till FS, så. 

Jag käka frukost, packa väskan och sen drog jag till gymmet. Vädret var blå himmel och solen lyste. Det började då redan bli varmt vid tio. 
Uppe på gymmet gick det bra. En go vän kom upp till gymmet och då kändes det mycket bättre med allt. Så en trevlig stund på gymmet blev det :). 
Åkte sen hem och gjorde i ordning mat som blev créps med en sallad. Sen gjorde jag mig i ordning och packa för stranden. 
När jag hade käka och så, så bar jag mig iväg till stranden, Ekudden. Där blev det två dopp. Första var bara för att känna på vattnet. Andra var för att det var så varmt. Kände att jag var tvungen att ta en dopp till. Det var jätteskönt att vara på Ekudden!!!

Jag styrde hemmåt vid sex. När jag kom hem blev det en dusch för att bara tvätta av mig, mat och sen sätta sig vid de två dumburkarna :) och sitter fortfarande där.

Snart blir det att lägga sig och sova.

Ha det bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar