onsdag 4 juli 2012

Rätt okej dag

Idag vakna jag och mådde inte så bra psysiskt efter en grej som hände igår och lite annat som ligger och gror i huvudet just nu. Hade verkligen behövt prata med någon nu.

Tog mig i alla fall upp. Käka frukost på balkongen. Det var härligt det! :) Sen gav jag mig iväg till gymmet. För jag tänkte att jag skulle slippa den värsta värmen där uppe. Den är inte trevlig kan jag säga.
Kom upp och möte vännen J där som jobba. Hon kände sig heller inte bra. Hade ont i halsen. Jag körde i alla fall igenom mitt pogram och det var SVETTIGT OCH VARMT. Det är inte ofta jag känner så. Men så är det nu på sommaren.
Fick låna en borste av J. Glömde min igen *pinsamt* Åkte sen till ICA och mötte vännen L där. Tog ut Digiloo biljätterna. Så nu har jag dem. Upptäckte att pengarna låg hemma *morrrr*. Men handlade lite ändå som jag behövde.

Åkte sen hem och varme mat. Satte mig på balkongen och åt. Det blev jättevarmt och jag blev ass trött. En vän ringde å fråga om jag ville gå till hamnen och ta en glass. Men jag orkade verkligen inte. Satte mig i soffan istället och skicka iväg en beställning på kläder och kolla på tv.

Gjorde sen i ordning lite kvällsmat som bestog av omelett med svamp och skinka. Sen en sallad och räkor blandat med kräftstjärtar. 

Sitter sitter jag och chattar och har just satt på tv för att kolla vädret. Jag hoppas att det blir kanon fint väder i morgon. Idag har det varit rätt okej väder. Men! det har varit varmt! 
Upptäckte igår när jag skulle lägga mig i sängen att jag hade bränt mig lite....hehe

Vädret i morgon verkar bli rätt okej. Men jag får väl avgöra det med egna ögon i morgon bitti.

Ha det bra i det fina vädret!! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar