torsdag 5 juli 2012

Härlig dag!!!! =)

Idag har jag varit på ett jättehärligt ställe och solat. Stället ligger lite utanför staden. 
Jag åkte dit med mamma vid tio.  Pappa kom dit senare.
Där har vi solat och haft det gött.

Vid fem åkte vi in till stan och till farmor och farfar där det blev köpt sallad. Jag och mamma delade på kyckling sallad. Det blev en lite pratstund där. Dom andra åt pizza.

Sen följde jag med mamma och handla. Vi åkte till Willys. Jag har inte varit där sen dom byggde om. Så det var kul att se hur det såg ut nu. Men det blev en snabbis där. Mamma skjutsa hem mig sen. 

När jag kom hem så tog jag hand om mina grejer. Sen satte jag mig i soffan och slog på tv och datorn. Så där är jag nu.

Det känns verkligen att man har solat idag. För det känns och syns på kroppen att jag har fått färg  lite överallt. För det svider......hehe :) Men det är det här jag strävar efter när jag solar. Att det ska kännas lite på kvällen när man har varit ute i solen  hela dagen.

Hoppas att ni har haft en bra dag!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar