måndag 2 juli 2012

Detta blev ju en bra dag......Not! :(

Denna dag börja väldigt tidigt och inte så bra....vakna ca halv fyra i morse av att jag hade värk i magen. Förstog diräkt att M hade kommit. Orkade inte gå upp....Men jag stod inte ut länge. Så det bara att gå upp och ta en tablett och sen lägga sig igen för att få sova några timmar till.

Gick sen upp vid tio. Gjorde frukost. Satte mig i soffan och slog på tv och läste tidningen och posten. Insåg då med att min förkyldning var kvar och öm i magen var jag. Så insåg att ingen träning blev det idag.

Åkte ner istället till stan i spö regn. Så jag var något blöt när jag steg in till VM och köpte läggins. Idag blev det svarta. I lördags blev det vita. Sen åkte jag och hyrde film, köpte glass och chocklad. Jag vet! Jag har syndat idag! Jag vet att det var inte så jättebra det, men! Ibland får man synda. 

Åkte sen hem. Där jag satte på film som jag hyrde. Sen satte jag frossa i chocklad och glass till filmen. 

Jag har nyss duschat. Ska snart se på "Lotta på Liseberg". Skoj :)

I morgon blir det ordning på allt. Uppstigning i bra tid, bra mat, något att göra och träning hoppas jag.

Ha det bra läsare!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar