söndag 29 juli 2012

Blev inte som jag hade tänkt ifrån början.......

Hade tänkt att bara vara hemma denna helg och bara ta det lugnt och se på OS. Men när jag var på gymmet i fredags så funderade jag på om jag skulle följa med mamma och pappa ändå. För jag viste att dom skulle åka ut med husvagnen. 
Jag ringde mamma och hörde lite. Dom hade inte åkt än och kunde vänta på mig om det var så att jag ville följa med.....Jag bestämde mig för att följa med. Jag ville bort ifrån stan ett litet tag. Ville tänka på något annat för ett tag.

Jag åkte snabbt hem. Gjorde mat och packa. Sen kom mamma och pappa och hämta mig med husvagnen.
Vi hamnade på Kinnekulle camping. Min faster och farbror var redan där och hade tagit plats åt oss. När vi var på plats så blev det fika. Sen mat. Sen gick vi en sväng på campingen. Fick gå på en jättesmal stig. Vid ett ställe var det stup ner till vattnet på ena sida bland annat. Så det var lite nervöst att gå där. Sen blev det sofft vid husvagnen med go dryck och snacks. Det var massor av mygg ute så vi satt och vifta med typ tennis rack fast det är ström i dem. så när en mygg fastnar där så knistra det till och brann upp...hehe :)

I lördags åkte faster och farbror hem. Jag tittade på både fotboll och handboll. Vi fick ett åsk och regn väder över oss. Det var mindra skojigt. Vi hade en insjö utanför våran husvagen. Det var inte så kul.  Men hörde att det var värre här istan. 

Idag har det varit bättre väder och idag åkte vi hem. 

När jag kom hem så packa jag ur väskan, satte på en tvätt och gjorde käk. Satte mig vid tv och käka. Blev ass trött. Så jag slummra till här i soffan....hehe

Är jättetrött nu med. Så det blir nog inte så sent här ikväll.


såhär såg det ut igår kväll. kanske inte syns så bra dock



sähär såg det ut idag. syns lite bättre här.

E-L, det blir tufft tisdag morgon att gå upp till jobbet.......Sverige matchen i handboll är mellan 22-23.45 hehe....så är jag trött så vet du varför ;)
 
 
Ha det bra alla läsare!!!


 

2 kommentarer:

  1. Ja men det fixar vi!!!!:))) Klart vi måste titta på handbollen!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi gjorde ju det =) Tyvärr var det inga roliga siffror dock, men jaja....hoppas dom kommer igen i nästa match.

      Ha det gött!!

      Radera