torsdag 26 juli 2012

Blev en bra dag :)

Kom upp idag kl. 8. Tog på mig sommrigt, men när jag kollade ut så var det mycket moln på himmelen. Så jag tveckade lite och fundrade på att byta kläder. Men det var tur att jag inte gjorde det :). 

Åkte till FS. Där blev det att fixa lite papper och sen snacka lite ute med de andra med en te kopp i handen. Alltså vissa personer fixar inte jag! Förlåt! men det tyder ju bara på att jag med är människa. Annars var det en trevlig stund på FS. 

När jag var på väg hem viste inte jag vad jag skulle göra på eftermiddagen. Kom hem, kolla på telefonen.....syrran J hade ringt ett antal ggr...hehe =) 

Eftermiddagen löste sig :) Åkte med syrran J och mamma till vårat ställe. Där solade vi på berg och njöt av vädret :) En härlig eftermiddag =)
Vid halv sju åkte vi hem. 

När jag kom hem så tog jag tag i disken, duscha och satte mig vid tv och datorn. 

Jag har nyss kollat på Hawaii five -0. En mycket bra serie om man gillar polis serier :) Kan jag varmt rekomendera.

Hoppas att ni läsare har med haft en bra torsdag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar