tisdag 19 juni 2012

Oj då!...hehe

Oj då! Upptäckte nu att det är en vecka sen jag skrev här nu. Det har hänt en hel del med. Men jag vet inte om jag ska skriva och berätta det....hmmm.....Nej, jag skiter i det. Blir så långt inlägg då.

Hajja....Idag var det i alla fall FS. E-L är inte där denna vecka. Men det var trevligt ändå. Kom mer än vad jag anade att det skulle komma.....hoppas att det är bra upp i Idre ;)

Innan jag åkte hemåt ifrån FS så blev det att handla mat. Kände mig faktiskt rett så nyttigt när jag la en blick över bandet som man lägger upp varorna på. Hade plockad till mig en del nyttiga saker nämligen.....Nu skröt jag lite, men det får man göra ibland tycker jag =). 

Åkte sen hemmåt, kom hem och packa upp varorna, gjorde en sallad. Salladen bestod av: gurka, tomat, paprika, majs och fetaost

 Värmde mat med som kom ifrån mamma. 
Satte mig i tv rummet och kolla tv och käka.....Sen blev det slapp framför datorn tills det var dags att göra i ordning sig och packa väskan till gymmet.

Drog sen upp till gymmet vid fem och körde ett 45min spinning. Det kändes riktigt gött efteråt och ha kört passet. 

Efter passet åkte jag hem, värmde soppa och nu sitter jag här och väntar på matchen mellan Sverige - Frankrike. Jag har svårt att tro att sverige kommer vinner ikväll. Dom har ju förlorat de två senaste, så. Men vi får se.

Solen skiner ute och det är jätteskönt ute nu.

Ha det bra!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar