torsdag 7 juni 2012

Mycket energi idag =)

Tjhoo!!!
Idag var det segt att gå upp. Men när jag väl var uppe så kände jag att jag hade mycket energi i mig idag Härligt! :) Men så skulle jag välja kläder att ha på mig idag. Hade värsta ångesten innan jag hittade något bra. Jag käka frukost, gjorde i ordning mig och sen drog jag till FS. Vädret var lagom varmt, solen lyste. Gött!!

Kom till FS. Tog en kopp te och satt och snackade med folket där. 
Sen gick vi mot Bäcken, eller jag cyklade. Det var en trevlig prommenix till Bäcken. När alla var samlade så tog alla var sin klubba och börja spela. Jag spela med E-L. Jag tyckte jag spela bra och att vi hade en trevlig stund tillsammans och med de andra medans vi spela. 
Jag kan erkänna att jag var lite nervös innan för jag kom på att jag bara har typ visat de bra sidorna för FS gänget och helt plötsligt fick jag be om hjälp. Sen visste jag inte hur vi skulle spela. Om vi skulle vara flera st eller så. Men det löste sig väldigt bra som sagt. Balansen var väldigt bra med, så tummen upp. Men kan erkänna då att E-L vann rätt stort över mig. Trodde inte det. men, men så är det. 

Efter att hela gänget hade spelat klart så blev det macka eller glass. Jag hade lite beslutångest. Men jag tog till slut en glass och PLUS den största med. Typiskt mig *suck* =). Sen blev det en promenad hemåt. 







När jag kom hem så beslöt jag mig för att åka och hyra film och sen åka och handla. Så jag åkte till Hemmakväll här i stan. Jag tänkte att jag bara skulle hyra en film. Men sen blev det så svårt att välja. Så till slut blev det att jag tog tre filmer. Det kost 110kr och då får jag behålla dem hela veckan om jag vill. Efter att jag hade hyrt filmerna så åkte jag till ICA för att handla lite. När jag var klar på ICA åkte jag hem. Kände att jag började bli hungrig med. 
Jag kom hem, värmde mat, plocka ur väskan. Sen satte jag mig i soffan och käka. Sen satte jag på första filmen. Efter första blev det den andra. Den tredje har jag inte sett än. När jag hade sett klart på andra filmen. Så blev det att sätta på musik här och göra lite kvällsmat. 
Nu har jag skrivit lite här om denna dagen. 








Den här filmen var skitbra!!!



Så som denna dagen psysiskt för mig så hoppas jag att den håller i sig i morgon med.  

Idag på tv här hos mig blir det "Bygglov" och "Hawaii five-0"

Hoppas att ni där ute har haft en bra dag. 

Ha det gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar