söndag 10 juni 2012

måste göras dag......

Hej!

Fick inget roligt alls samtal inatt av syrran. Tyvärr.

Vakna och det blev en sen uppgång. Så skönt. Käka frukost som bestod av två makor och ett glas oboý. Sen blev det lite tjöt i telefon och syrran kom med och snackade lite vad som hade hänt.

Hade satt på en tvättmaskin. Satte igång med att städa. Sen gjorde jag lasagn och den blev bra för en gång skulle. Så för en gång skull blev jag mycket nöjd över lasagnen denna gång. Diska den stora disken och sen hängde jag upp min tvätt.
När jag hade lagt upp mat på tallriken och ställt tallriken på vardagsrummet så torka jag resten av lägenheten som jag inte kunde göra innan.
Sen satte jag mig och åt. Var hungrig så gott var det.

Drog sen iväg på spinning. Spinningen gick bra. Men fick ont i min häll på höger fot. Vet inte varför jag har fått det. Konstigt. Får väl söka för det om det blir värre. Klara mig ifrån regnet på till och från gymmet. Nice:).

Ikväll finns det INGET på tv. Så det blir väl att sitta och lyssna på musik som jag redan gör och sitta chatta.

Jaja......det är som det är.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar