måndag 4 juni 2012

Lugn dag

Hejsan!

Nu tänkte jag skriva lite om denna dagen. 
Dagen börja med en sovmorgon till typ tjugo i elva. Sen blev det frukost, läsa tidningen och slappa framför de två dumburkarna :) tv och datorn ett tag. 
Kom två regäla skurar här idag på förmiddagen. 
Sen värmde mat, packa väskan. Sen åt jag. Det var mat i från mamma och det var kött och stekt potatis *mummss* :) och så kolla jag posten. 
När jag hade ätit färdig åkte jag till gymmet. Där var även syrran V. Jättekul att hon med var där =) Det har alldrig hänt att vi två har varit på gymmet samtidigt. Träningen gick bra.
Efter gymmet så intog jag Vero Moda och köpte ett linne som jag prova i lördags och la undan då. Brukar göra så.....hehe =)
Den är orange och igenomskilnig. Så man måste ha ett linne under. Så nu väntar jag bara på sol och värme så man kan få lite färg. Sen passar linnet perfekt!
När jag kom hem så blev det disk och gjorde omelett till mat. 
Nu sitter jag och chattar och lyssnar på radio. Senare ikväll blir det Alcatrazt på tv :)

Ha det bra alla där ute som läser min blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar