lördag 30 juni 2012

Lite bättre idag

Idag gick jag upp vid tio. Käka frukost. Sen gav jag mig till stan. 
Gick först in på Lindex för dom hade "ta 3 betala för 2" på underkläder där idag. Jag tittade på troser. Men jag hittade inte 3 som jag ville ha utan 2. Då gav jag upp och gick till Kapphal istället. Jag är alldrig där annars, men dom hade samma sak där. Men det blev ett hårband till håret som jag ska ha på spinningen istället. Jag hoppas att det funkar. Efter kapphal gick jag till VM. Där var det rätt mycket folk. Men där blev det ett par läggins där. 

Ringde sen min vän som jag sen träffade henne på ett fik här istan. Jag tog en kyckling sallad. Den var god. Sen gick vi in på ICA lite. Efter ICA åkte jag hem. 

När jag kom hem så tog jag hand om mina köpta saker. Sen satte jag mig i soffan och tittade på andra filmen om Arn. 
La mig sen i soffan med en filt över mig och slumrade lite. När jag vakna så var det dags för kvällsmat. Det blev omelett med svamp och tomater. Sen en sallad till. Kanske inte det ultimata kvällsmaten på en lördag, men, men.....det gick det med. 

Jag har suttit och tittat på första pogramet av "Sommarkrysset". Nu sitter jag och skriver här bland annat. 

Idag är förkyldningen lite bättre.

Ha det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar