tisdag 12 juni 2012

Rätt okej dag

Hejsan Läsare!

Idag var det fruktansvärt svårt och segt att gå upp ur sängen vid tjugo över åtta. Men till slut tog jag mig i alla fall upp. Gjorde ordning mig och sen åkte jag till FS. 

Märkte idag att det är någon i alla fall som läser min blogg........E-L sa: " jag har läst din blogg". Vi satte oss sen och prata. Det kändes skönt att hon fråga om jag ville prata. Inte att jag fråga henne om hon hade tid att prata.

Efter FS blev det Vero Moda och köpte en blå tröja med 3/4 arm på. Sen åkte jag och handla mat. När jag hade varit hemma och lämnat maten så åkte jag och hämta mitt packet. I mitt packet var det cocos olja ifrån "Yves Rocher". Min är nästan slut. Så var tvungen att köpa ny. Jag tycker solen tar rätt bra när man har den på sig. Sen luktar den jättegott ;)

Åkte sen hem. Värmde mat, packade upp min mat som jag hade varit handlat och sen åt maten jag värmde.
Satte mig i soffan sen och slappa framför tv. Riktigt gött var det. Fick ett inget så skojigt samtal. 

Vid fyra ladda jag inför ett 45min spinning. Åkte upp till gymmet och körde spinningen. Spinningen gick ganska bra. Var inte 100 fokuserad efter telefonsamtalet som man hade fått. Men det var skönt efter och nu att ändå ha genomfört det. Vännen M lättade upp det lite för mig. Tack :)

Nu sitter jag och slappar och sitter vid de två dumburkarna. Om några timmar blir det sängen och sova och hoppas på ny energi i morgon. 

Ha det bra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar