onsdag 20 juni 2012

En härlig varm dag :)

Kan först medela att Sverige vann mot Frankrike. Men jag fattar inte varför dom spela igår för huvudtaget eftersom matchen inte ledde till något...hmm...?? Men den funderingen kan jag nog bara släppa för det kommer jag nog inte få reda på ändå, så.

Nu kanske jag ska berätta om denna dag.......Jag har idag haft möte här hemma. Det var en som kom hem till mig. För jag ska söka ledsagning till en resa som är i augusti. Mötet kändes ganska bra. Vi får se hur det går.
Efter mötet så åkte jag till FS där det blev mat som var supergod =)!! Ska nog ge mig på fisken någon dag som dom bjöd på idag. Till efterätt bjöds det på rullstårta. Den var med supergod. 

Satt och slappa där och lät maten sjunka innan jag drog mig till VM (Vero Moda). Det var det att man fick ta 3 betala för 2 idag. Så det blev ett par läggins och två troser:) Smset om erbjudandet kom så jäkla lägligt bra för jag gick lite å vänta på ett erbjudande ifrån dem. För det känns som jag inte har varit där på länge. Men det har jag =) ;)

När jag hade varit på VM så gick jag upp till gymmet. Var nästan inte en kott där upp. Men jag bytte om och körde ändå. Det gick bra.

Åkte sen hem. På vägen hem köpte jag jordgubbar. Dem har jag nu haft ikväll som kvällsmat. Lite annat käkade jag med. Satt på balkongen och käka för det var så pass varmt ute.

Kan berätta en sak som har hänt. Ställde mig på den speciella vågen på gymmet för ett tag sen och fick reda på att jag har gått upp lite i vikt. Så då bestämde jag för att skriva ner exakt vad jag åt under 4dagar. Sen gick jag och J igenom det. Då sa hon att jag skulle sluta äta bröd och minska på kolhydrater. Sen har jag tänkt på att jag äter alldeles för stora potioner. Det är väll något jag också får tänka på, minska på potionerna. Så sen i lördags så har jag ätit bröd EN gång. Det trodde jag skulle vara svårast. Men! jag har nu bestämt mig att göra förändring. Det där med att sluta äta bröd. Det ska jag bara testa en tid nu och se om det blir någon förändring på vågen. För jag ska väga mig om ett tag igen så får vi se.

Lika bra att säga det nu.....Hoppas att ni får en trevlig midsommar!! =)

GLAD MIDSOMMAR!!!!!! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar