torsdag 21 juni 2012

Bra början på denna dag........

Denna morgonen var inte min hjärna med alls.....Tänkte igår att jag skulle käka frukost hemma innan FS. Men ställde kl på halv åtta. När kl var tjugo över åtta så tänkte jag att jag kan ligga kvar 10min till. Alltså till halv nio. Men kom då på att jag ska ju till FS. Så jag rusa upp. Ass trött var jag. 
 Sen skulle jag välja kläder, Ja! då rasade korgen som jag rev i, så bra start på denna dag....hmm

Till slut! kom jag till FS. Där var det inte alls mycket folk till en början i alla fall. Men sen kom det mer och mer. Som ni kanske förstår så blev det ingen frukost hemma. Så det blev en frukost på FS istället. Så då blev det: Yoggi, frön, hallon, banan och en te kopp.
Efter en stund inne så drog vi ut. Satt där ett tag. Jätteskönt var det. 

Efter FS drog jag till systemet. Träffade en vän där så vi tog sällskap. Trevligt. Åkte sen hem. 
Hemma blev det mat. Då blev det fisk, potatis, sallad. Var jättehungrig. Så gott var det. När jag hade ätit så la jag mig på balkongen och solade. Skit gött var det!! =)

Sen blev det slapp fram till min vän kom. Vi gick till ett café där det blev för mig en natchotallrik och en cider. Lite käk alltså. Trevligt var det. 

Kom hem för bara ett tagsen nu. 

I morgon är det midsommar!!!

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER MINA LÄSARE!!!!!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar