tisdag 29 maj 2012

Denna dag

Tjenare!

Idag var det frukost på FS. Sen slapp där. 
Åkte sen hem och packa väska, gjorde mat och vila lite. Käkade på balkongen. Där blev det med lite vila i solen :)
Åkte sen till gymmet och lämna väskan. Sen åkte jag till kyrkan där det var dax för "Änglar". På Änglarna fick vi idag smörgås tårta och kladdmuffins....mummss ;) sen var det disco. Jag satt bara och lyssna på musiken. 

Sen åkte jag iväg på 45min spinning. Spinningen gick mycket bra. Kändes jättebra och det var såå skönt efteråt :) Vännen M var med på passet. 

Efter passet duscha jag, klädde på mig och sen åkte jag hem. Här hemma blev det att plocka ur väskan och gjorde lite käk. Det blev Keso och avokado. 

Nu sitter jag och skriver här och chattar med olika folk  och <3 :) Snart blir det sängen. Ska bli skönt. Den är nybäddad ifrån igår :)

Ha det bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar