tisdag 1 maj 2012

Ny vårmånad

Hejsan!
Då var det en ny vår månad. Månaden Maj.
Sitter här nu och sitter och tittar på tv och pratar med E på msn. 

Det har varit en helt underbar dag idag med sol, blå himmel, gott humör och goa människor =)

Har idag varit på marknaden som det är varje höst och vår här. Vårmarknaden är varje vår den 1 maj som det är idag. 
Jag gick med farmor och jag köpte det här: 

Sen blev det en fika åxå där. Det var trevligt.

Åkte sen hem och slappa innan det var dags att göra i ordning sig, käka lite och packa väskan inför ett spinningspass.
Vi var 4pers! Bland annat var vännen M med. Jag blev jätteglad när jag såg henne :). Min vän J hade passet och det var nytt pass. Det var jättebra! :)

Så en mycket bra dag!! =) <3

Ha det gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar