söndag 20 maj 2012

Lugn dag

Hejsan!

Dagen idag har varit bra med underbart väder. Sol och ganska  varmt =)

Degat i soffan framför tv fram till Tre. Sen fixa jag mig för att dra sen ner till stan och teatern för att möta upp mina förälldrar. 
Vi gick in på teatern och tittade på en dans/teater föreställning som min syrra L var med i. Det var superbra som det är varje år :)
Efter föreställningen drog jag, förälldrarna och syrran ner till hamnen och tog en glass. Jag tog mjulglass i bägare med topping. 

Åkte sen hem. Hade planerat att göra omelett till kvällsmat. Men när jag öppna kylen så upptäckte jag att jag hade inga ägg. Det är den huvudsakliga saken att göra omelett. Så det vara för MIG att tänka om.....Inte så jättekul. Men det funka det jag åt istället. 

I morgon är det dags för en ny början på en ny vecka. Veckan som kommer ser ut att bli lugn. Men det vet man ju alldrig. Vi får se.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar