onsdag 23 maj 2012

Härlig, solig dag :)

Tjhoo!!

Idag har jag varit på FS. Där målade jag klart mina konstverk. Orkade inte lägga in bilderna som jag tog på mina konstverk på datorn ikväll. Sen fick jag även mat där. Jättebra! :) Den bestod av tacosgratäng och sallad. Till efterrätt var det tårta. Jättegott var det.

Sen åkte jag till praktiken.
När jag var på väg hem så åkte jag ikapp farmor och hennes syster. Vi tog en fika på ett av stadens café.

Sen åkte jag hem och sola på balkongen.
Ikväll blev det helrenovering på mig i duschen. Det behövdes! :)
Sen har jag gjort mat för två dagar. Suttit och sett tv och chattat.

Snart blir det att lägga sig och sova.

Jag hoppas att det blir lika härligt väder i morgon som det har varit idag. Idag har solen skinit ifrån en klarblå himmel =) HÄRLIGT!! =)

Ha det bra!
Godnatt/God dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar