onsdag 16 maj 2012

Dagen mitt i veckan

Hejsan läsare!

Dagen idag börja jag med att käka frukost och gjorde i ordning mig. Sen var det dags att åka till FS. 

Kom till FS. Det var superskönt ute! Kom lite olägligt och tidigt till FS idag för dom hade lite morgon möte. Så, jag som är så nyfiken av mig kunde inte låta bli att lyssna.....
Det kom sen lite folk.
Idag på schemat stod det att mål. Så det kom två st som skulle hjälpa oss att få inspration att måla. Ena var en engelsk kille. Så det blev ju en del engelsk snack. Så det blev lite jobbigt för mig för jag hänger inte med så mycket i engelska. 

Så det var tur att jag och E-L smet ifrån FS en stund. Vi begav oss till AF en sväng. Där träffa jag min goa spinningsvän M. Hon hjälpte oss med ett jobbsökande. Vad det är för jobb vill jag inte säga än. Vill först se vad det blir av det själv. 
Vi gick sen tillbaka till FS. Jag svängde bara in på bibloteket och köpte biljätte till söndag. Syrran L ska vara med i en dans/teater föreställning. Det brukar vara jättebra!:)

När jag hade fixat biljätt så begav jag mig till FS för att börja mål. Jag började måla på en berg och dalbana. Den blev inte klar på långa vägar. Så jag får fortsätta när jag är på FS nästa gång och när jag har tid att måla. När berg och dalbanan är färdig så hoppas jag att det blir en bild på den och kanske lägger upp den här. Det gäller att jag ska komma ihåg att fota den med. 
Jag tycker att berg och dalbanan är livet. Det går upp och ner för alla. För vissa går det väldigt upp och ner och för vissa går det lite lagom upp och ner för. I vissa skeden i livet kan det med vara berg och dalbana.

Jag har kommit på att jag även ska måla en bok och en ryggsäck. För det är också livet tycker jag. Men vi får se. Tanken finns där i alla fall och det är ju bra :)

Jag fick även mat där. Det var kyckling, ris och grönsaker. Supergott verkligen!!!!! =) Efterrätt var det rabarberpaj med vaniljsås. Gott det med. Den blev ute i det gröna. Superskönt!!
Redan vid maten började jag känna mig stressad inombords och det ökade ju längre tiden gick. Men JAG SJÄLV ville stanna kvar på FS. Men jag viste att jag var tvungen att åka iväg. För jag skulle göra ett ärenden innan jag åkte hem, packa väska och drog på praktik.
Så till slut drog jag iväg.
Blev lite bitter på E-L. Hon bara drog och fråga inte när vi ses nästa gång. Antagligen trodde hon att jag skulle vara kvar när hon var tillbaka. Men tyckte det var konstigt att hon inte ringde när hon insåg att jag inte var kvar....jaja....
Jag var superstressad inom mig tills jag satte mig på praktiken. Då kunde jag andas. 


Efter praktiken åkte jag och träna. Kände då att jag var supertrött. Antagligen efter stressen som jag hade haft inom mig och hade gjort så mycket under EN förmiddag. 
Men jag körde igång med min träning och det kändes riktigt bra faktiskt. Körde på bra på gymmet. Behövde väll göra det efter dagens händelser förmodar jag.

Efter gymmet åkte jag till ICA för att köpa bröd. Tänkte att det var väll enkelt att välja ut bröd. Men ICKE! jag gick där vid brödet och velade en stund. Ville ha något annat än det jag alltid tar kände jag. Så blev det. 

Åkte hem. packa ur väskan, värmde mat. Satte mig på balkongen och käkade och kolla posten. Jag kände under eftermiddagen med att jag hade PMS med. Inge bra. Irriterad på allt och alla. Fick svart på vitt varför med.....hmmm....morrrr.....

Ikväll har det varit VÄLDIGT  lungt. Såå skönt!!! har kollat tv, chattat, ja. Var/är väldigt trött. Så det blir nog sängen tror jag snart. 

I morgon och fram till måndag morgon är jag ledig. Ska bli såå skönt!!! 

Ha det bra läsare! 
Godnatt/Godmorgon/God dag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar