torsdag 3 maj 2012

Äntligen!

Hejsan läsare!

Idag har vädret varit underbart med sol och blå himmel. 
Dagen börja med frukost på FS och prat. En mycket trevlig förmiddag där. 

Vid tolv drog jag och handlat mat. Sen åkte jag hem för att göra kalops, potatis och sås till mat. Det var jättegott med mat.

Vid två tiden hade jag tid på Synsam. Så jag åkte dit och det blev en synundersökning plus att jag nu ÄNTLIGEN!  ser igen. Fick nya lincer också eftersom jag inte har haft lincer sen i måndagskväll. Dom har varit slut.....hehe.....inte haft en tanke på det förräns som sagt i tisdags....hehe

Efter synundersökningen åkte jag hem. Slängde i en tvätt i tvättmaskin, tog en glass ifrån frysen som jag hade och satte mig på balkongen. Solade med. Det var gött det. 

Efter ha solat på balkongen så plockade jag in ren tvätt ifrån min tvättställning. Sen hängde jag upp den nytvättade tvätten. Sen blev det att diska och koka nudlar. 

Nu sitter jag och väntar på resultatet av Lat´s dance som har varit ikväll. Sen väntar jag på ..... med som ska komma in på msn. 

Känner mig ganska trött idag. somna ca tjugo i tolv igår. Vakna halv fem i morse. Kunde inte somna om. Men jag snusa till ca tjugo över åtta.

Ha en bra helg! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar