tisdag 17 april 2012

Tisdag

Hejsan läsare!


Idag fyller farfar 75år. Vi var ute och käka i söndags med lite släckt. Det var buffé. Så det var supergott. För att fira farfar. Men jag tycker att det inte så speciellt roligt att gå ut och äta plus som vanligt så blev barn och vuxna uppdelade i två olika bord. Så fortfarande är jag barn. Skoj....nottt! :(


Igår var det fullt upp hela dagen. Var kanske hemma max en timma igår. 
Först var det praktik. Sen träning. Sen hem käka lite. Sen iväg igen på dansen i Skövde som var kul. Fick skjuts hem. Så det var skönt plus att jag hann nästan hem till att serien "Alcatraz" som nyss hade börjat när jag kom hem.


Idag har det med varit fullt upp hela dagen. 
Först provtagning på sjukan. Sen praktik och sen gruppen "Änglar" i kyrkan. Efter Änglarna så var det dags för att åka iväg och köra spinning och power. Fortfarande lite vaksam när jag kör spinning efter det som hände i förra tisdagen. 


Nu sitter jag och skriver lite här. Tyckte det var dags att skriva lite igen här. Har på tv. Men det är diräkt inget att ha.


Sen snackar jag med en go person som har kommit i mitt liv. Vi har snackat i ca 3mån ca. Så vi får se var det leder. Jag hoppas på snart träff. Men vi får se. 


Ha det bra alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar