onsdag 28 mars 2012

Trött ikväll

Hej Läsare!

Härligt, nu är min oroliga mage bra igen. Så skönt. Så nu är jag tillbaka till gamla vanliga jag igen. 

Idag har jag varit i kyrkan. Det var lite häftigt känsla att vara i den utan att det var något speciellt. Sen kom det en klass femmor. Min handledare som jag går brevid på min praktik berättade för dem om påsken, varför vi firar påsken. Det var intressant att lyssna på henne. Det såg jag även att eleverna med tyckte.

Efter jag hade varit i kyrkan så åkte jag upp till gymmet och lämna väskan. Sen cykla jag till FS. Där blev det lite chill och sen blev det att göra mat. Idag gjorde vi köttfärslimpa med potatis, sås och en salllad. Supergott var det.

När jag hade ätit upp så åkte jag till Ankaret och sjungde med min handledare på praktiken. Vi sjunger i ca en timma med dem som är där.
När vi var klara där så åkte jag till gymmet och träna. Det gick trökt å träna. Men jag tog mig igenom träningen:)

Efter träningen var jag och köpte skor. Sen åkte jag hem.

När jag precis kom hem så kom pappa. Han mätte på min balkong. För jag ska köpa en ny matta dit ut.

Nu sitter jag och chillar. Finns inte så mycket att se på idag. Så tråkigt. Men det är snart läggdags. Ska bli skönt.

Ha det bra läsare! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar