onsdag 21 mars 2012

Skit på tven!

Hej läsare!

Nu har det varit tre intesiva dagar för mig. Skoj, men hinner knappt tänka på vad som händer. Vill ni veta vad som har hänt?? Eller kan iför sig skriva upp det ändå...hehe:)

Måndag: praktik, träning, dans. Åkte hemifrån åtta var hemma en snabbis kvart över fyra. Sen iväg vid fem. Hemma kvart i tio.

Tisdag: praktik, änglar, spinning. Åkte hemifrån kvart över tio. Var hemma sju på kväll.

Idag onsdag: FS, praktik, tandläkaren träning. Åkte hemifrån kvart över nio. Hemma sex :)

Ikväll kom även syrran hit. Hon masserade mig och vi prata lite. Det var skönt att bli lite masserad. Jag har så ont i ryggen. Mest på morgonen. 

Sitter här nu och skriver för det finns inget att se på tv:en och så  lyssnar jag på musik. 

Jag är ganska trött ikväll med. 

Ha det bra! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar