torsdag 8 mars 2012

Ingen bra dag

Denna dag blev ingen bra dag. Kände det redan när jag vakna i sängen i morse att denna dag inte skulle bli en bra dag. Men jag försökte att intala mig själv att den skulle bli bra.

Drog upp persijänerna och det var vitt ute. Tänkte att det inte var så mycket. 
Gjorde i ordning mig. Sen gick jag ner till cykeln och insåg då att det var mer vitt ute än vad jag först trodde. Men jag tänkte, jag försöker. Man kan ju inte ge upp man inte har försökt :). Det gick att cykla och jag kom till FS. 
E-L viste inte jag skulle komma. Så det var lite kul. Eftersom vi skojar med att hon säger att hon har koll, men jag är ibland tveksam om hon har det. Så idag hade hon inte koll på mig :).

Åkte sen och handla mat. Det blev en hel del handlat. Men jag hade inte heller något hemma typ. Så det blev ganska tungt. Men jag klara att forsla hem det! Kom hem, packa upp varorna, käka mat och satte på filmen "Greven av monto Christo".

Sen stängde jag av och satt och tänkte. Då kom tankar och frustationen. 

Det jag är frustrerad på är. Jag har praktik och är inte på FS så många dagar i veckan. När man väl kommer dit. Då inser man att det är andra som behöver behov även om dom är där  mer änn jag själv. Det är bara den, den och den hela tiden......när jag komenterar om det så får jag bara svaret "att den har mycket att bära på". Jag skiter i det nu för jag har just nu med mycket att bära på bl.a. m&p och behöver med frågan hur det är och hur det går med det ena och det andra. Men icke ett skit om det!!!! Just nu känns det som att man har tappat förtrondet för en som man har haft stort förtronde till. Känner mig just nu ensam. Har ingen att prata med. Den som man vill prata med vill man inte vara elak i mot och säga som jag just nu känner. 
FAAAN!!!!! 
Vill bara försvinna ett tag nu. Åka bort ett tag. Slippa alla beskymmer som är runt omkring en nu. Hämta ny energi. Hoppas att allt har löst sig och lagt sig när man är tillbaka.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar