onsdag 7 mars 2012

Bra dag :)

Hejsan Läsare!

Idag åkte jag till FS. Där gjorde vi en supersmarrig maträtt. Det var stekt köttfärs blandat med lök, paprika och championer. Sen la man det på tacosbröd. rulla ihop börden och la in i form, hällde en kall sås över. I den var det Cream frisch, tacos sås och ost. Sen la vi tomater över och ost. Sen in i ugnen. Till det hade vi egengjord pizzasallad. Supergott var det! :)

Efter FS åkte jag till praktiken. Ville inte åka ifrån FS. Men jag var tvungen. tyvärr.

Efter praktiken åkte jag till gymmet med tvång i mig. Var så himmla trött. Tveka faktiskt om jag huvudtaget skulle gå upp och träna. Jag är glad nu efteråt att jag gjorde det. Fick mig några goa skratt där uppe...hehe två killar som jävlades med mig lite....hehe :)

När jag äntligen kom hem så diska jag och värmde lite mat. Sen satte jag mig och kolla på BB (big brother).
Nu skriver jag lite här som jag inte har gjort nu på ett par dagar. Samtidigt chattar jag och lyssnar på musik. Idag lyssnar jag på Andreas Johnson.

Snart blir det tv igen. 

HA det bra Läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar