tisdag 13 mars 2012

21.15

Hej läsare!

Natten som var nu (mån-tis) sov jag mycket bättre än natten mellan sönd-månd. Det var så skönt att få en bra sovnatt.
Uppgången idag gick bra trotts tidigt. Det gick även bra att gå till FS. Tyvärr så lyste inte solen. Det hade jag önskat. Kände att kroppen var trött när jag gick med.
Kom till FS. Hade möte och det gick bra. Men fick lite att tänka på en sak och tog upp det diräkt med E-L och där efter vart jag lugn.
Sen kom det lite folk. Det blev frukost och prat :).
Vid halv elva åkte jag och E-L till kyrkan/jobbet där vi hade lite uppföljningsprat. Det gick med bra.
Idag på jobbet fick jag mat. Det är en matgrupp varje tisdag som gör mat. Idag var det potatisgratäng med falukorv i. Lite ovanligt, men mycket gott. Till efterrätt var det björnbärspaj med vaniljgrädde *muummss* :)
Sen blev det lite olika grejer att göra.

Fick sen skjuts av en go tjej som jobbar i kyrkan hem. 

Kom hem, beslöt mig att sätta mig på balkongen för det var såå härligt väder ute med sol!! Satt där en stund och njöt. Sen blev det för kallt, så jag begav mig innåt och vila inne istället. Kände forfarande att jag kroppen var trött. 

Vid fem var det dags att göra i ordning sig för träningen och jag käkade lite innan med. 
Drog upp till gymmet för lite spinning och power. Passet börja och i slutet av det så kände jag att jag kunde köra lite till. 
Förstår inte min kropp ibland alltså!! Ibland är kroppen trött. Sen kommer man till gymmet där blir kroppen pigg och man känner att man orkar mer än vad trodde hemma när man kände att kroppen var trött.

Efter spinningen blev det power. Har inte varit med på ett par gången plus att vi har fått nya vikter på gymmet. Så det kändes i musklerna i powern :) min goa vän J körde dubbelpasset.

Kom hem, fixa lite käk. Nu sitter jag framför de två dumburkarna (datorn å tv). 
Snart blir det sängen.

Ha det bra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar