onsdag 8 februari 2012

Värk!

Hej läsare! :)

Vakna i morse med värk i magen. Höll ut tills det inte gick mer för då gick jag upp och tog Ipren tablett. Sen gick jag och la mig igen och tills den börja värka. Det är den ända tabletten som hjälper på mig när jag har ont i magen.

Idag var det FS. Idag vart det mat där som det alltid är på onsdagar och idag blev det Hasselbackspotatis och en gryta med fläskfilé, champoiner, lök, grädde och någon ost med och en sallad. Supergott var det....mmmuuummsss ;)

Efter att vi hade ätit där så var jag tvungen att dra. Först blev det gymmet för att lämna väskan. Sen till praktiken. Där blev det sång som det också sker varje onsdag. Alltid lika kul faktiskt.

När det var slut där så drog jag upp och träna. Jag kände inte för att träna för jag kände att det kändes i kropp och muskler efter ha cyklat fram och tillbaka, praktiken, och tränat två dagar i rad redan. styrketräning i måndags och spinning igår, så.
Men jag körde på ändå och självklart känndes det bra efteråt.
Jag tänkte vänta på en vän som skulle komma dit och köra pass. Men jag träffade min moster och hon bor här vid mig. Då tänkte jag att jag lika järna kunde ta sällskap av henne.

Så jag gjorde det. Men skildes vid ICA för jag kom på att jag var tvungen att gå in där och köpa en grej. Det känns så dumt att göra så, men kommer man inte ihåg allt när man handlar mat så blir det så.

Jag åkte sen hem. Gjorde lite käk och satte mig framför de två dumburkarna :) tv och datorn alltså....hehe :)

I morrn är jag ledig....Så skönt det ska bli. Får se hur dagen kommer att se ut då. 

Men nu blir det lite mer tv tittande innan sängen ropar. Även om sängen lite ropar nu så kommer jag inte lyssna än :)

Värken som jag hade i morse. Den har legat på en bra nivå under hela dagen med hjälp då av en och annan tablett. Skönt.

Ha det bra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar