söndag 26 februari 2012

Trött och lugn helg.

Hej läsare!

Denna helg har varit en trött helg. Så det har skett minsta möjliga. Igår såg jag på film och sov en stund för jag inte orka så mycket mer igår.

Idag blev det en sen uppgång. Men det var skönt att sova länge och ligga kvar i sängen tills jag själv ville gå upp inte att höra klockan ringde och man måste gå upp.
Jag startade en tvättmaskin gjorde frukost. Sen satte jag mig och käkade frukosten framför tv. Satte på en film sen. 
Pappa ringde senare och sa att han, farmor och farfar skulle strax hämta mig. Vi åkte en sväng. Sen åkte vi hem till farmor och farfar där det blev fika och prata. 

När jag och pappa hade varit där en stund så skjutsa pappa hem mig och vi tog upp rullstolen. sen gick jag upp till mig och tog tag i min disk. Sen gjorde jag kvällsmat och gjorde kväll. Alltså käka framför de två dumburkarna tv och datorn :).

Sitter nu och tittar på "Spårlöst". Sen blir det sängen och ladda batterierna för en ny vecka som förhoppningsvis blir piggare mer ork i. Men jag är osäker. Men vi får se.

Hoppas att ni läsare har haft en bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar