måndag 6 februari 2012

Ny vecka, Ny månad

Jag vet att jag inte har skrivit här på ett par dagar. Men man måste inte ha bloggen uppdaterad varje dag tycker inte jag.
Jag tycker att man ska skriva i bloggen när man känner att vill skriva av sig eller bara skriva.

Idag har jag varit på praktik. Idag var det Öppna förskolan. Måndag är den roligaste dagen på hela veckan tycker jag.

Efter praktiken så drog jag och träna. Hoppades på att J jobba, men det gjorde hon inte idag. Det kändes trögt att byta om idag. Men när jag börja träna så kom det två st personer och jävlades med mig på skoj och helt plötsligt så blev träning rolig och lätt. Så träningen gick bra. Sen blev jag kvar och snacka med folk, skoj=)

När jag kom hem ifrån praktiken och träningen så packa jag ur väskan, kolla reklamen och gjorde lite käk. Det blev nuddlar med krydder.

Nu sitter jag och ser på "Det okända". Snart blir det sängen. Sov inte så bra inatt. Så jag hoppas jag får sova bättre inatt.

Shit vad kallt det har varit nu i ett tag!!! Vintern har verkligen tagit ett stadigt grep om Sverige helt klart! Får se hur länge det här kalla håller i sig.

Ha det så bra läsare i kyllan!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar