torsdag 9 februari 2012

Fin och bra dag =)

Idag lyste solen fint på himmelen. Gick upp strax efter tio idag. Gjorde frukost och ringde mamma. Hon satt med och käka frukost och hon var med ledig idag precis som jag =). Jag fråga henne om hon hade lust att följa med till en teknik affär och ÖB. Det ville hon göra.

Så vid halv tolv så var jag klar och mamma kom och hämta mig. Vi åkte ut till teknik affären "Norlanders". Där fick jag prata med en snygg, och trevlig kille ;). Jag beställde en ny mobil och han visade mig ett bra abonemang till mig.  Så besöket där känndes mycket bra när jag åkte sen där ifrån =).

Efter norlanders åkte jag och mamma till ÖB. Där köpte jag lite grejer bland annat två presenter till en vän.

När jag kom hem så gjorde jag mat plocka upp mina köpta varor och gjorde mat. Idag till mat blev det zintel, mos och gönsaker.

Satte mig å åt maten i soffan och slog på tv.
När jag hade ätit så blev jag så trött. Så jag la mig ner i soffan med filt över mig och tog en power napp =)

Ikväll blev det gröt till kvällsmaten och så tittar jag nu på de två dumburkarna ;)

Ha det så bra läsare! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar