torsdag 16 februari 2012

Det var ett tagsen jag skrev nu

Ja, jag vet att jag inte har skrivit här på ett tag nu. Men nu tänkte jag att jag skulle skriva ett inlägg och berätta lite vad som har hänt och så.

Jag kan först tala om att jag har fått förlängt på praktiken som jag är på. Jag fick förlängt, terminen ut. Jätteskojigt, men åxå lite konstigt och kusligt. Men det ordnar sig och jag kommer nog över det. Jag har ju mäniskor runt omkring mig som stöttar mig, så :)

Sen har jag ÄNTLIGEN fått en ny mobil!!! =) Jag är såå glad!! =) Nu behöver jag inte oroa mig för att mobilen krånglar och typ lägger av.

I morrn är det sissta dagen på denna veckan. Shit vad snabbt denna veckan har gått. Men så är det ju med alla veckor nu förtiden, att dom går snabbt.

Helgen är inte klar hur den kommer att se ut än. Så vi får se vad som händer.

Ha det bra!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar