onsdag 4 januari 2012

Tjenare!

Dagen börja med frukost och göra i ordning mig. Kände mig rett så nere fortfarande ifrån igår kvälls lilla händelse.
Åkte till FS. Var riktigt blåsväder ut och kallt idag. Kom till FS och kännde mig ännu mer deppig. Satte mig i en fotölj lite för mig själv en stund. E-L kom och undra om jag var trött. Då berätta jag hur det låg till. Då sa hon som dom andra två har gjort...hehe:) "att jag fick ge mig och inte deppa ihop mig för en sån grej och att det kan hända vem som hälst" bland annat det sa hon. Sen prata vi lite till.

Sen var det dags för yoga och det gick bra men det kändes i kroppen för jag hade kvar träningsvärken:)
Vid tolv åkte jag hem.

Satte mig och kolla på skidor och lite annat och vänta på min vän J som skulle komma.
Hon kom och hade med sig en kebab pizza. Båda var vrålhungriga. Så vi käka och snacka. Sen satte vi oss i soffan och kolla film. Efter en stund fick hon ge sig iväg.

Tänkte åka och träna. Men det blev istället tv och sen dusch. Upptäckte att det var skidskytte på tv. Så det blev en snabb dusch. Sen blev det nuddlar med citronpeppar på. Det är en krydda jag kan uppmana att inte ta för mycket utav. Jag upptäckte att det blev för starkt i mun.

Nu sitter jag och tittar på det nya pogramet på fyran "The voise Sverige". Det verkar ganska bra faktiskt.
Sen blir det svårt att välja insåg jag nu. Jag har två filmer att välja i mellan på tven. Jag får se vilken jag väljer.

Ha det bra mina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar