fredag 13 januari 2012

Shit vilket blåsväder det är ute!!

Idag vart det inget FS. Så idag kunde jag ligga och sova lite längre. Skönt. Vakna och såg att solen lyste in fint. Gick upp. Gjorde i ordning en god frukost som bestod av havegrynsgrött med lingonsylt och mjölk på. Till det hade jag en macka med tonfisk i tomatsås. Supergod frukost blev det.

Efter frukosten så kände jag att kroppen kom in i en förkyllds kännsla. Blev trött, kände lite i näsan och så. Men jag packade väskan och gav mig iväg till gymmet. Där körde jag spinningen. Kände även under spinningen att inte kroppen inte var kry.
Efter passet fick jag order av min vän J att inte styrketräna. Utan åka hem och äta och vila. Jag lyssnade faktiskt på det. För jag vill verkligen INTE bli förkyld nu. Så jag duscha, åkte hem, käka. Maten som jag åt blev det falukorv, stuvade makaroner som jag hade kvar sen sisst jag hade det. Sen grönsaker. Käka det och sen la jag mig faktiskt ner och sov.

Sen ringde syrran V och fråga om fick komma upp. Det fick hon. Så hon kom upp. Vi snackade en stund. Sen var jag tvungen att dra till min syssling. Så hon följde med dit en stund.

Där fick jag  äta pommes och kyckling. Saknade både någon slags sås eller ketchup och grönsaker. Men det fick gå bra utan det. Det gjorde det med.
Efter maten blev det tv.
När tv var slut åkte jag hem.

Som jag skrev i överskrift. Shit vilket blåsväder det ute!!!  Ja, men det är det verkligen. Blåser som sjutton ute och kallt är det *Brrrrrrr* Men det är väl så det ska vara vid denna årstid med, så.

Snart ska jag lägga mig och sova.
Men jag hoppas att eran helg blir bra!!

Ha det gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar