onsdag 25 januari 2012

Mår bättre idag

Hej läsare!

Idag har jag mått mycket bättre i min mage.
Vädret var soligt och några minusgrader och snö. Så, en härlig vinterdag!=)

Idag var jag iväg och hämta/betala biljätterna för revyn som jag och en vän ska gå på fredag. Sen åkte jag hem och käka.

Vet att jag skrev i mobilen och tänkte att jag skulle vara på praktiken halv två. Men sen vid halv två ringde hon som har hand om mig på praktiken och fråga var jag var. Jag vet inte vad som hade hänt i mitt huvud. Men jag hade i alla glömt tiden.

Så jag skynda mig dit. Där blev det att sjunga med en grupp där. Det var trevligt. Sen åkte jag hem.

När jag kom hem så tog jag ett äpple för jag var hungrig. Sen blev det datorn och lyssna på musik. Skönt.

Nu sitter jag och tittar på nyheterna, chattar och skriver här.  Snart ska jag sova.

Ha det bra läsare!

2 kommentarer:

  1. Hej.

    Jag har varit en "anonym" läsare här ett tag.....men nu ger jag mig till känna =)

    Jag gillar det du skriver och jag blir glad av att läsa att du trivs på fs.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Okej.......Men det är ju bra att du nu stiger fram och tycker till om min blogg. Det uppskattar jag mycket :)

      Radera