måndag 2 januari 2012

Första dagen på den här veckan och första veckan på detta år

Dagen idag har bestått av igenom gång på gymmet med vännen J och slapp.

Jag gick upp vid halv tio. Kännde att kroppen fortfarande var seg sen i lördags. Men det var bara att gör iordning och käka lite frukost, packa väskan. Sen dra iväg till gymmet.

Kom lite sent till gymmet. Men jag byte om. gick till vännen J som var i personalrummet. Där vägde jag mig. Sen la vi upp ett nytt pogram. Det blev 3 nya maskiner. Det var roligt och en ganska jobbig igenom gång. Fick reda på att vägningen inte var så bra. Hade gått ca 2kg. Det var inte så bra. Men jag misstänkte det efter jul och nyår. Men nu är det nytt år och nya tag. Så jag hoppas att dom 2kg försvinner ganska snabbt.

Efter igenomgången och lite stretching så blev det duch. Mycket skönt var det efter denna igenomgång.
Det var ganska mycket folk på gymmet idag faktiskt. Trotts att det var förmiddag. Så lite förvånad var jag. Men det var skoj med.

När jag var klar på gymmet. Stack jag till shell och hämta packet. Sen åkte jag hem.

Kom hem. Hade precis kommit innan för dörren när mobilen ringde. Det var E-L. Jätteskoj att hon ringde. Tänkte smsa henne och fråga om hon jobbade eller inte.
För det var verkligen inget skoj att vara på FS om hon inte är där.

Efter lite snack med henne. Så packade jag ur väskan och värmde lite mat. Sen satte jag mig och käka framför tv. Jag upptäckte att det var "Förälldrarfällan" på en kanal och "Eva & Adam" på en kanal. Perfekt var det.

När dom filmerna var slut satte jag på filmen "Se upp för dårarna".

Efter den filmen blev det disk och fixa mat. Medans jag står och diskar så ringer självklart mobilen. Det är så typiskt att den ska ringa just när jag inte är vid den. Jag hade för fasen suttit vid den i ca 5 timmar. Då ringde eller smsa inte en jävel. Så typsikt. Blir så trött!

Disken är färdig och lika så maten. Det blev nuddlar att käka. jag satte mig och chatta.

Nu ser jag på "Jönsson ligan". Snart blir det sängen.

Hoppas att eran dag har varit bra.

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar