lördag 14 januari 2012

En må bra dag=)

Idag måste jag säga att jag har mått riktigt bra. Så skönt=)


Gick upp elva. Käka frukost. Gjorde i ordning mig. Sen kom mamma och hämta mig. Vi åkte till Willys för jag behövde handla. Det gick bra att handla.


Kom hem, packa upp varorna, sätte igång en tvättmaskin, gjorde mat som bestod av pasta och köttfär med vitkål och lite annat. Blev käk framför tv och lite vila.


Sen var det dags att ta nya tag. Då hängde jag upp den första tvätten och körde igång andra omgången med tvätt, damsög, städa lite i badrummet och strök gardiner som ska hängas upp i morrn. Sen blev det lite vila till.
Sen var det dags att hänga upp andra omgången av tvätten, diska och gjorde kvällsmat som bestod av paj som jag köpte på Willys idag och sallad.


Nu sitter jag inte gör så mycket. Har på tv som det är en film på.


Denna dag har varit väldigt bra dag. Jag är stolt över mig själv för att jag tog mig an de saker jag tänkte göra idag och att det gick bra.
Nu kan jag bara hoppas på att morgon dagen blir lika bra pysiskt och sysikst. Jag vill ha en bra start på nästa vecka och förhoppningsvis en "må bra vecka" med. Men när det inte har hänt förr varför ska det ske ett under nu för??


Snart blir det sängen och en god natt för mig. Tror jag måste ställa klockan i morrn....hehe.


Ha det bra läsare!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar