lördag 7 januari 2012

Ej kry dag

Hejsan läsare!

Sitter nu och titttar på "National Trarsell". En film på 7:an. En superbra film! Den kan jag varmt rekomendera!!
Innan det kollade jag på "Gladiatorerna" ett ny gammalt pogram. Jätteskoj att det har börjat igen.

Jag har inte känt mig helt kry idag i kroppen. Känner på mig att en förkyldning är på G på mig. Men vi får se hur den utveklas på mig. Jag hoppas natuligtvis att den ger upp och försvinner ur mig. Men man vet alldrig.

Idag tvinga jag mig ut. Kände att jag tvungen att ta mig idag. Jag drog till Vero Moda. Jag var sugen på vad dom hade fått in för nytt.
Det hade dom en hel del. Hittade en stickad sak som bara drar på sig. Men sen hade jag beställt en kofta för över en vecka sen. Säljaren kom med den utan att jag sa till. Det kallar jag att jag är en trogen kund och en säljare som minns bra. Det fick mig att känna mig speciell. Sen när jag stod och prova den. Så gick en säljare förbi och sa "Jag kommer strax" och mitt namn. Det betyder ju med ett och annat tycker jag.
Så när jag gick därifrån kännde jag posetiv energi inom mig:)

Jag åkte hem. Här hemma blev det skidor på tv, mat och sov lite.
Jag vet inte om jag sov för att jag var trött efter torsdagen. Eller att kroppen inte är kry.
Men när jag vakna så kände jag mig lite bättre faktiskt i vilket fall som hälst.

Sen blev det mat som bestod av en köttbit, potatis, grönsaker och sås. Åt det farmför tven. Där var det Postkod först. Sen dem två pogram som jag berättade först i detta inlägg.

Blev sugen på pepparkakor med smör på. Farligt gott är det;).  Så det tog jag och smaska på. Jag och S åt det innan jul på FS.

Nu har även snön kommit. Både bra och dåligt är det. Hoppas att det inte kommer för mycket så att det inte blir för besvärligt. Jaja.....det löser sig.

Hoppas att ni läsare har haft en bra lördag.

Ha det gött!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar