söndag 8 januari 2012

Det kom inte så mycket snö denna gång. Skönt.

Idag har det varit lugnt. Sen uppgång, brunch, tv tittande på skidor. Marcus Hellner var den enda som tog pallplats i skidor för Sverige. Gött!!:) Suttit vid nätet och gjort lite blandat som fixa lite här. Ni får gärna komentera, tycka till om förändringarna här.


Nu ikväll har jag varit hos syrran. Hon bjöd på rester av julgodiset, en chesekake, kaffe/te/glögg/dricka, pepparkaka, mjuk pepparkaka. Så man fick ta det man ville ha. En trevlig stund blev det.

Denna helg har jag mått faktiskt ganska bra. Men mamma hämta mig först innan vi hämta dem andra (hon hade jobbat). Innan vi åkte till syrran. Då berättade hon en sak som hade hänt hos dem igår kväll. Det kändes som en slag i ansiktet. Det rev ner lite av min må bra kännsa kände jag. Varför ska det bli så för?? När man har mått bra och förtjänar det så kommer det ett bakslag som man just då inte vill ha.
Jag säger ju det att det är jäkligt skönt att jag kan gå in till min egna lya och kan välja vilka jag vill umgås med och prata med. Men det är ju svårt att släppa tankarna på dom käraste och närmsta.

I morrn är det en ny vecka på det nya året. Vågar inte förutspå hur veckan kommer att vara eller se ut. Men jag HOPPAS att veckan blir bra med goa mäniskor runt mig.  Hur veckan kommer bli kommer ni kunna läsa här:)

Oj! klockan är mycket upptäckte jag nu....hehe=) Ska se filmen som jag har på tv nu. Sen blir det att lägga sig och sova. För att i morrn vakna med good energi och gott humör och ny spännande dag.

Ha det gött läsare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar