lördag 10 december 2011

Shit vilken dag!!=)

9 Desember 2011

Dagen börja med att jag gick upp strax efter sju för att se juklaländern. Jag har sett varända avsnitt och tycker att den är bra iår.
När var den slut kröp jag ner i den varma sängen igen. Låg där tills det var dags för att gå upp för dagen.
Gick upp, gjorde i ordning mig, packa väskan och läste en stund i boken som jag läser "Pojken som kallas DET". En superbra bok! Sen stack jag iväg till FS.

Där blev det inte alls som jag hade tänkt mig. Men! det blir det alldrig för mig! Skulle ha pratat med E-L. Men insåg att det var för lite tid. Så vi bestämmde att hon skulle komma hem till mig efter jag hade varit och kört spinning.
Stunden på FS idag blev superrolig med mycket skratt. Härligt!!=) Precis vad jag behövde!:)

Jag stack till gymmet, bytte om och förberede mig för att köra spinning. Min vän J höll i passet och idag var det första gången hon körde nytt tema och det var "Svensk musik". Min vän M var med me. Skit bra pass var det!! Kände att jag kunde köra mer.
Smet ifrån passet när dom börja köra strtshingen. När jag kom ut från rummet träffa jag min vän S. Superskoj var det att se henne. Sen stack jag in och duscha och tog på mig.
Stack hem.

Hann precis innanför dörren innan det ringde på dörren och E-L kom.
Vi satte oss i köket. Jag tog mat och värmde och åt.
Vi börja tjata som vi är så bra på att göra och jag berättade vad jag hade på hjärtat. Jag berättade en stor del av det som jag skrev igår här.
En supertrevlig stund var det!:)

När hon gick dundrade jag på med Ledin och var då på toppenhumör!=) Tog tag i disken och sen satte jag mig och såg på skidor. Det blev rätt trist så jag satte mig vid datorn istället.

Efter en stund kom syrran L. Supertrevligt stund var det!=) Vi tjöta om allt! Hon tog sen sällskap med mig till en vän. Sen  skildes vi åt.

Jag och min vän E gick och beställde pizza och sallad. Sen gick vi hem till henne där vi käkade, tjötade och kolla på Idol. Jag har inte följt det så mycket, men.

Jag ska strax sova. Ska upp i morrn. För i morrn drar mamma, pappa och syrran L till L-köping för att shoppa.
Får väl se hur dagen i morrn blir.

Jag har en haft en bra dag . Hoppas att ni har haft en mer lugnare fredag än jag. Jag hoppas med att helgen för er blir bra.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar