torsdag 15 december 2011

Näst sissta dagen på denna veckan. Shit!!

Idag mådde jag jättebra när jag vakna.
Jag gick upp, kolla på julkalendern, gjorde i ordning mig, diska och kolla FB.
Sen drog jag till FS.
Där var det bra. Tyckte synd S bara. Så det blev lite jobbigt att se det. Hoppas att hon repar sig:)<3

Efter FS åkte jag till min frissa. Fick reda på att jag hade tid på måndag istället för tisdag. Var helt inne på att det var tisdag och hade skrivit det i mobilen tillomed. Så det var bara att ändra i huvudet och i mobilen. Måndag passar mig mkt bättre, så=) Men det är ett bevis på att det är mycket i huvudet nu att hålla reda på och komma ihåg.

Åkte hem och värmde lite mat som jag hade fått från goa mamma. Idag blev det tjockpannkaka. När jag öppnade matlådan så blev jag jätteglad när jag såg att det var tjockpannkaka=)

I Eftermiddags kolla jag klart på Dr.qine boxen. Så nu har jag sett klart den. Den bherörde mig lite faktiskt. Sen skrev jag julkort. Så nu är dom klara och ska lägga på dem i morrn.

Ikväll fick jag reda på att en tjej som gick FS har gått bort. Lite trist och jobbigt är det. Men eftersom jag inte kände henne så väl. Så tog jag inte åt mig så hårt.

Värre är det när jag i morrn ska berätta det för E-L. Jag vet av erfarenhet och händelser att hon är känslig. Är hon glad, så syns det. Blir hon bherörd så syns det med, så. Så jag får det tufft att hitta ett tillfälle att säga det. Men det är bara att bita ihop och vara stark.

Snart blir det sängen. Vill bara att det ska vara i morrn och att jag har berättat det.

Ha det bra mina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar