torsdag 22 december 2011

JULLOV!!!!=)

Vad skönt det är nu, lite ledigt i några dagar närmare bestämt 4dagar.

I morse var det ingen rolig morgon. Det börja med att jag kände verk i magen och förstod diräkt att det var DET. Inte nog med det, så var det otroligt segt att ta sig upp ur sängen med.
Men när jag väl kom upp så blev det en dusch. Sen göra i ordning sig. För att sen ta mig på den nylagade cykeln. Så skönt att den funkar igen!! Får se hur länge den håller denna gång innan det händer något annat med den.

Kom till FS. Inte en ända mäniska där mer än E-L och J. Så det blev att ta sig lite frukost och och sitta och tjöta med dem.
Det var ganska skönt faktiskt att sitta där och bara slappa och prata. Sen kom L åxå och en deltagare till. Men dom gick sen igen.

Jag hade med dig ett papper som jag behövde hjälp med. Så E-L försökte hjälpa mig. Men det gick inte så bra.
Istället rev hon ner sin anslagstavla....haha *skratt* Satt kvar för att se hur hon lyckades att sätta upp den. Sen hände lite andra roliga saker.....haha
Sen begav jag mig av. Innan jag fick göra det så fick jag en jul kram av E-L. Mysigt.

Jag begav mig  till gymmet för att kolla vågen med vännen J. Det hade hänt lite  grejer till det posetiva. Men åxå lite negativt. Men mest posetivt. Så det var skoj och skönt. Ska göra om det efter jul och nyår tror jag att det blir för det vissade inte riktigt hundra eftersom att jag hade fått DET och tydligen kunde det påverka resultatet lite. Sen blev det lite tjöt.

Efter gymmet så drog jag till Vero Moda. Var lite orolig att dom inte hade  kvar ett plag som jag har tittat ut förut. Men när jag såg att dom hade kvar det plagget  plus i min stl med så blev jag jätteglad. Prova den. La undan den. Ska köpa det plagget i morrn.

Efter Vero moda så gav  jag mig till ICA för att handla lite. 
Sen åkte jag hem.

Kom hem med mina varor och var vrålhungrig. Värmde en skitgod soppa som jag köpte på ICA. Såg att mamma köpte den igår. Så jag blev nyfiken på den jag med.

Käkade den och sen la jag mig och vila lite i soffan. Så skönt det var.

Nu sitter jag och tittar på "sagan om ringen". Ska se klart den. Sen blir det sängen och sova för att villa batterierna inför i morrn som väntar med nya utmaningar.

Ha det så bra mina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar