fredag 30 december 2011

GOTT NYTT ÅR PÅ ER MINA LÄSARE!!!! =)

Vaknade upp idag till en lampa som lyste in i sovrummet. Härligt!!! SOLEN!!! =) Ställde klockan på nio. Tänkte gå upp halv tio. Men det blev tio...hehe...tack vare den BRA film som jag satt kvar och kolla på igår kväll/natt "Dird Hard" hette den. kan jag varmt rekomendera den.

Jag gick upp, käka frukost, gjorde i ordning mig. Sen  blev det gymmet.

När jag kom dit kände jag och undrade hur jag skulle ta mig igenom träningen idag. För det känndes så tungt i kroppen idag. Varför vet jag inte. Men efter uppvärmningen så gick det mycket bättre än vad jag kunde tro. Det var riktigt gött att träna idag faktistkt.
Kände faktiskt när man befann sig i solen på gymmet. Att det var varmt där. Skönt.

Efter träning och dusch blev det "JÄRNIA" affären där jag köpte ett stryckjärn. Sen drog jag mig hemmåt.
Vad mycket trafik det var ute när jag cykla hem!!

Kom hem. packa ur väskan, värmde mat. Sysslingen E kom. Vi pratade, fika på en mjuk kaka som hade med sig och spela kort. Det var trevligt.

När hon hade gått satte jag mig i soffan och slog på tv, slöa och ringde två samtal. Ett gick till vännen J som jag inte trodde att hon skulle svara. Men det gjorde hon. Skoj:). Andra samtalet gick till syrran V. Men hon svarde inte. Men hon ringde upp sen.

Sen gjorde jag mat. Det blev strips med en gryta som jag koka ihop själv. Den blev ätbar. Det var bra det.

Ikväll har jag sett på tv. Ska snart sova. För i morrn ska jag upp tidigt för att bege mig till Lidköping och till vännen F. Jag åker buss till Skövde. Bytter där till bussen till Lidköping.
Jag hoppas att det blir en trevlig nyår. Lite konstigt att vara nykter på nyår detta år. Men någon gång ska man ju vara med om det och vara det med.


Kommer förmodligen inte att skriva förräns på söndag här. Då är det ju ett nytt år, närmare bestämt 2012=)


SÅ JAG VILL REDAN NU ÖNSKA ER MINA LÄSARE ETT GOTT NYTT ÅR!!!! HOPPAS ATT ÅR 2012 BLIR ETT BRA ÅR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar