måndag 12 december 2011

En bra start på denna veckan

Idag var det segt att gå upp. Ville bara ligga kvar under täcket där det var så varmt och skönt. Men jag tvinga mig att gå upp och se julkaländern. Sen gick jag och kröp ner i den varma sängen igen. Sen tvinga jag mig upp igen från sängen för sissta gången idag.
Jag käka frukost och kolla tidningen. Sen åkte Ledin på i steron och då fixa jag mig.

Idag mår jag bra. Så skönt. Får se hur länge det håller i sig.

När jag hade fixat mig drog jag till FS. Idag var det matlagning som det brukar vara på måndagar. Så idag blev det bakad potatis, en räkröra och en kebbabröra. Supergott var det! Jag prottostera lite i början. För jag tycker att det äter man en fredag eller lördagskväll för det är jag van vid hemmifrån. Men en vanlig måndag gick alldeles utmärkt det med.

När vi hade ättit och vilat en stund så fråga E-L om jag och S ville följa med till en affär och det ville vi. Så vi drog dit. Efter att ha varit där. Så drog jag och köpte en julklapp till syrran och vätska till mina lincer.

Sen var det dags för lite träning. Träningen gick bra. Efter träning blev det en varm, skön dusch. Såå underbart!!

Kom hem, packa ur väskan, diska och sen blev det att kolla posten och skriva lite julkort. Sen var det dags för Sverige och handboll. Men tyvärr som de tidiga matcherna så förlora dom även denna med 24-26.
Nu ser jag på tv och chattar.
Sen blir det sängen för i morrn är det upp tidigt.

Hoppas att ni mina läsare har haft en bra start på denna veckan
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar