torsdag 29 december 2011

En bra dag

Gick upp åtta idag för att göra iordning mig för FS.

Fasen vilken blåsväder det ute idag!! Fick flera gånger andnöd när jag begav mig till FS. Men det gick bra.

Trodde det skulle vara ganska mycket folk där idag. Men det var tomt. Två ledare satt det där. E-L var sjuk desutom. 
Det kom några senare sen.

Kom ifrån FS lite tidigare så jag gjorde två av mina tre ärenden innan det blev dags för lunch med vännen T. Det blev grillad macka med kalkon, soltorkade tomater bland annat och en god sallad till. Supergott var det.

Efter lunchen blev det en sväng in på Vero Moda. Har tittat på en kofta länge. Nu äntligen kunde jag köpa den tack vare att jag fick presentkort på 200kr där i julklapp. Sen prova lite annat. Men inget som passa.
Sen åkte jag hem.

Kom hem. slåg på tven. Tänkte kolla på en film. Men la mig instället och tog en tupplur. Mycket skönt var det.

Nu har jag bestämmt mig hur det blir på nyår. Jag drar till vännen F i Lidköping. Tror jag har gjort ett bra val. Det åter står att se på söndag när jag kommer hem.

Blir så trött på min vän T! Hon skrev ett sms till mig och där stod i det stora hela att FS inte gav något i mitt liv och lite annat.
Igentligen är inget att bry sig om. Men det är svårt att inte göra det när någon trycker ner ett ställe som jag trivs så bra på.
Jag har hört så många som har tryckt ner FS. Så snart orkar jag inte förklara eller änns säga var jag går någonstans. Vist! jag vet att det bara handlar om okunskap och räddsla. Men det blir påfrestande för mig själv.

Det ordnar upp sig alltid. Detta är ju bara smågrejer som jag snart kan ta bort ur huvudet. Kanske redan i morgon.

Jag har mått superbra hela jul helgen och de lediga dagarna. Det har inte varit något som har snurrat i huvudet på mig. Men det är så typiskt att det ska komma när vardagen kommer igång igen. Hade en liten förhoppning att det skulle vara lungt i huvudet på mig nu ett tag framåt. Men den förhoppningen sprack. Tyvärr som ni har läst.  


Ska nu kolla lite mer på tv. Sen blir det att sova och sammla ny energi inför i morgon.

Ha det så bra mina läsare! Kram på er! :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar