onsdag 21 december 2011

Dan före dan före dan före doppardagen:)

Dagen idag bestod av först FS. Där jag  körde yoga med en tjej. Sen åkte jag E-L och en till till Mekonomen för att köpa sissta julklappen till syrran. Sen åkte jag hem.
Idag blev det ett allvarligt snack med E-L om måndags kvällens ändelse. Tyvärr så är det synd att hon står mitt i mellan oss och att hon är bägges handledare. Kan inte vara lätt i den sitvationen. Men sånt händer och inget man kan rå för.

När jag kom hem så vila jag och käka.

Vad det är skönt nu att jag nu kan släppa syrrans julklappar. För nu är jag klar! 

Det var en som skulle hämta cykeln och laga den. Men han hade glömt av det. Trist, men.
Jag gav mig till ICA där mamma var och handlade. Där syrrorna L och  J var. Dom gillade min nya frisyr. Gött!!!:) Det var jätteskoj att se J igen!=)

Åkte hem till dem och J fixade mina naglar. Sen skjutsa hon hem mig.

Nu ikväll kom cykel personen och fixa min cykel. Han var så snäll att han bytte bägge kjedjerna. Men summan var ingen rolig att se. Men det är något jag får ta.

Nu ska jag se på tv och sen blir det sängen. För i morrn väntar nya utmaningar och tankar

Ha det så bra mina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar